miércoles, 25 de noviembre de 2009

Pentru tine :*


Scrisoare pentru Jeny ( te iubesc urata mea :*:* animo!!! )


Am invatzat k nu potzi face pe cineva sa te iubeasca..tot ce potzi face este sa fii o persoana iubita..restu de pinde de ceilaltzi..am invatzat k orikat mi`ar pasa mie..altora s`ar putea sa nu le pese! am invatzat k dureaza aani sa castigi incredere..shi k ea se poate pierde doar in kteva secunde..am invatzat k nu conteaza ce ai in viatza..ci pe cine ai ! am invatzat k nu tre sa cumperi cu ceea ce potzi..altzii mai bine sa fak..ci cu ceea ce potzi tu sa faci..! am invatzat k nu nu conteaza ce li se intampla oamenilor….ci conteaza ceea ce pot eo` sa fac pt a se rezolva..am invatzat k tre sa te despartzi de cei dragi cu cuvinte kalde..s`ar putea sa fi ultima oara knd ii vezi! am invatzat k potzi continua ink mult timp dupa ce ai zis k nu mai potzi..am invatzat k eroii sunt cei kre fac ..ce trebuie knd tre faca ceea ce treeeee …..knd trre..indiferent de consecintze..am invatzath k sunt oameni kre te iubesc..dar nu jtiu kum sa` o arathe..am invatzat k atunci knd sunt suparata am dreptu sa fiu suprata dar nu am dreptu sa fiu si rea cu ceilaltzi..pt ceea ce mi se intampla..am invatzat k prietenia adevarata continua sa existe chiar si de la distantza.iar asta este valabil pt iubirea adevarata…am invatzat k dak cineva nu te iubejte cum ai vrea tu nuinseamna k nu te iubejte din tot sufletu ….Am invatzath k Indiferenth kt de bun itzi este un prieten Orikum te va rani din knd in knd Dar tu trebuie sa`l iertzi pentru asta! Am invatzath k Nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altzii, Kteodat` trebuie` sa invetzi sa te iertzi pe tine insutzi!! Am invatzath k Indiferent kt de multh suferi, Lumea nu se va opri in loq ptr` durerea ta..!! Am invatzath k Trekuthu` shi circumstantzele mi`ar putea influentza personalitatea Shi k doar Eu sunth` responsabila pentru ceea ce o sa devin..!! Am invatzath k Dak` 2oameni se cearta, nu inseamna k nu se iubesc Shi nici faptu` k nu se cearta nu dovedeshte k se iubesc! Am invatzath k Uneori trebuie` sa pui pers` pe primu` loq shi nu faptele sale…!! Am invatzath k Indiferent de consecintze Cei kre sunth` cinstitzi cu ei insisi ajung mai departe in viatza!! Am invatzath k Viata itzi poate fi schimbatha in kteva ore De katre oameni kre nici nu the cunosc… Am invatzath k Shi atunci knd krezi k nu mai ai nimic de dath Knd te va striga un prieten vei gasi puterea de a`l ajuta!! Am invatzath k oamenii la kre tzii cel mai mult Itzi sunth luatzicel mai repedhe… Am invatzath k uneori e greu sa`tzi dai seama Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a`tzi sustzine parerile..! Am invatzath k trebuie sa iubesc Ca sa fiu iubita..

1 comentario:

Anónimo dijo...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!